18 Ιουλ 2014

Οδοντίατρος-ασθενής: μια σχέση ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ

Βάση πρόσφατης έρευνας στις Η.Π.Α οι περισσότεροι ασθενείς διατηρούν μια ευχάριστη σχέση με τον οδοντίατρό τους για μεγάλες χρονικές περιόδους.
Πιο συγκεκριμένα:
- το 80% των ασθενών είχαν τον ίδιο οδοντίατρο για 3 ή περισσότερα χρόνια
- το 75% ανέφεραν ότι είχαν τον ίδιο οδοντίατρο για 5 ή περισσότερα χρόνια
- το 45% των ασθενών διατήρησαν τον ίδιο οδοντίατρο για 10 χρόνια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι οι ασθενείς αποδίδουν μεγάλη σημασία στη σωστή σχέση τους με τον οδοντίατρο.

Το κλειδί για μία σωστή σχέση οδοντιάτρου και ασθενή είναι η αμοιβαία εμπιστοσύνη.
Επειδή η εμπιστοσύνη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στον οποίο στηρίζεται η σχέση αυτή, ο καλύτερος τρόπος να την αποκτήσετε είναι να έχετε σωστή επικοινωνία μαζί του.
Εάν δείξετε εμπιστοσύνη στις δυνατότητες και τους χειρισμούς του, ο οδοντίατρος μπορεί να εξουδετερώσει τους φόβους του ασθενή και να τους μετατρέψει σε μια ευχάριστη και ανώδυνη εμπειρία.
Ένας πολύ αποδοτικός τρόπος για να χτιστεί η σωστή επικοινωνία είναι να ζητάτε από τον οδοντίατρο σας τα ακόλουθα:
- Αναλυτική πληροφόρηση για την κατάσταση της στοματικής σας υγείας
- Ποιες είναι οι επείγουσες θεραπείες που πρέπει να εφαρμοστούν και ποιες μπορούν να γίνουν σε δεύτερο χρόνο.

Ποιός είναι ο καταλληλότερος οδοντίατρος για εσάς;
Αυτό εξαρτάται από τις προσωπικές σας ανάγκες αλλά σε γενικές γραμμές οι παράγοντες που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο είναι η ποιότητα των υπηρεσιών, η άνεση σας, η σωστή υγιεινή του ιατρείου, η ευγένεια και το σχετικό κόστος.
Δευτερεύοντες παράγοντες όπως το ευχάριστο περιβάλλον, η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση κλπ συμβάλλουν στη σωστή επιλογή και δεν θα έπρεπε να αγνοηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: