2 Σεπ 2013

Γνωρίζετε οτι στο οδοντιατρείο μας χρησιμοποιούμε συχνά την «Αρχή της θεϊκής αναλογίας" του Leonardo da Vinci, για τον σχεδιασμό ενός νέου χαμόγελου; 
Είναι αλήθεια!!

Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό χαμόγελου, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πολλοί παράγοντες συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας, τον τρόπο ζωής του ασθενούς και τα φυσικά του χαρακτηριστικά.

Οι περισσότεροι ασθενείς μας είναι έκπληκτοι με την διαφορά, ακόμη και με τις μικρότερες αλλαγές που μπορούν να κάνουν. Από μια αλλαγή μαύρου σφραγίσματος σε λευκό μέχρι την ολική αναδιαμόρφωση του χαμόγελου τους. Είναι μια συγχώνευση της επιστήμης και της τέχνης.

Απλά απο περιέργεια αφιερώστε λίγα λεπτά, κοιτάξτε στον καθρέφτη και ρωτήστε τον εαυτό σας τα ακόλουθα ερωτήματα:

> Μπορώ να σχεδιάσω μια κάθετη γραμμή από το κέντρο του ματιού μου σε μια γωνία του στόματός μου;
> Το πρόσωπό μου χωρίζεται οριζόντια σε τρίτα;
> Το χαμηλότερο τρίτο του προσώπου μου χωρίζεται σε τρίτα; (από τη μύτη μέχρι το πηγούνι)
> Το πρόσωπό μου χωρίζετε σε πέμπτα κατακόρυφα; (5 φορές το πλάτος του ενός ματιού)


Μια αισθητική οδοντιατρική διαδικασία αξίζει απόλυτα την επένδυση για την αποκατάσταση των ιδανικών αναλογιών. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ικανοποιητικό για μένα, από το να παρακολουθώ πως αλλάζει η ζωή μετά από τις αλλαγές που πραγματοποιούν πολλοί από τους ασθενείς του οδοντιατρείου.


Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πώς θα άλλαζε η ζωή σας αν θα "διορθωθεί" το χαμόγελό σας; Πώς θα επηρεαστεί η αυτοπεποίθησή σας;
Εάν είστε περίεργοι, επικοινωνήστε μαζί μας για να καθορίσουμε ένα ραντεβού.
Το πιθανότερο είναι, αφού τελειώσετε, θα αναρωτηθείτε γιατί περιμένατε τόσο καιρό!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: