6 Μαΐ 2011

Περιεμφυτευματίτιδα


Η περιεμφυτευματίτιδα είναι μια παθολογική κατάσταση που συμβαίνει γύρω από τα εμφυτεύματα. Πρόκειται για φλεγμονή των ιστών γύρω απο το εμφύτευμα(ούλα και στηρικτικό οστό).

Τα συμπτώματα είναι :
#φλεγμονή
#πόνος (ενδεχομένως να μην υπάρχει, αλλά τα συμπτώματα της φλεγμονής αρκετές φορές είναι έντονα.
#ερυθρότητα
#αιμορραγία αυτόματη ή κατά την ανίχνευση
#πύον
#υποχώρηση ούλων
#κινητικότητα του εμφυτεύματος (σε πιο προχωρημένα στάδια)


Η θεραπεία της περιεμφυτευματίτιδας είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία. Εξαρτάται από την έκταση της βλάβης και περιλαμβάνει τον έλεγχο του μικροβιακού παράγοντα με διάφορες χειρουργικές και μη χειρουργικές μεθόδους.
Καθοριστικός παράγοντας για να έχουμε θετικά αποτελέσματα είναι η τελειοποίηση της στοματικής υγιεινής του ασθενούς γύρω από τα εμφυτεύματα και η σωστή συνεργασία με τον οδοντίατρο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας..
είχα σπάσει τα δύο μπροστινά μου δόντια και έχω βάλει όψεις πορσελάνης, το ένα όμως λόγω του ότι η πρώτη οδοντίατρος που είχα επισκεφτεί είχε κάνει λάθος χρειάστηκε να βάλω εμφύτευμα.
Τις τελευταίες δύο μέρες βγάζω λίγο αίμα στο ούλο ,και νιώθω ένα πρήξιμο.. μίλησα με τον οδοντίατρο μου και μου είπε ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό και ίσως είναι πέτρα ή κάποιος τραυματισμός λόγω φαγητού .. θα τον επισκεφτώ μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες , αλλά είμαι τρομερά αγχωμένη. Επίσης, νιώθω κακοσμία.. αρχίζει να βγαίνει και ο φρονιμίτης μου και πονάω , παίρνω αντιβιοτικά , με αποτέλεσμα να μη ξέρω από που προέρχονται αυτά τα συμπτώματα. πείτε μου σας παρακαλώ τη γνώμη σας.

ΜΟΣΧΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ είπε...

Ενδεχομένως να χρειάζεστε καθαρισμό.
Θα πρέπει αν σας εξετάσω για να σας απαντήσω με σιγουριά.