1 Απρ 2011

Συσκευή υπερήχων για καθαρισμό οδοντοστοιχιών

Ερώτηση

Κυρία Μόσχου,

κατ αρχήν θα ήθελα να σας δώσω τα συγχαρητήρια μου για την πολύ καλή και άκρως ενημερωτική ιστοσελίδα σας, την οποία βρήκα εντελώς τυχαία αλλά μου έδωσε πληθώρα πληροφοριών που κανένας συνάδελφος σας δυστυχώς δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να μας δώσει ακόμα και κατά την διάρκεια επίσκεψης στο ιατρείο,όπου πληρώνουμε, πόσο μάλλον να το κάνει αφιλοκερδώς!

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

είμαι 50 ετών και έχω οδοντοστοιχία και στην πάνω και στην κάτω γνάθο,έχω όμως και μερικά δόντια.Κάνοντας μια μίνι έρευνα στο ιντερνετ σχετικά με τον καθαρισμό τους, είδα πως υπάρχουν συσκευές καθαρισμού με υπέρηχο. Θα μπορούσατε να μου πείτε πως λειτουργούν, αν μπορώ να τις προμηθευτώ απο κάπου και το κόστος αν το γνωρίζετε;

Ευχαριστώ πολύ,

Κ. Γ

Απάντηση

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.

Η συσκευή που αναφέρετε είναι συσκευή για τον καθαρισμό των οδοντοστοιχιών με υπερήχους.
Το μηχάνημα αυτό μπορεί γρήγορα και με ασφάλεια να αφαιρέσει τρυγία, βακτηριακό φιλμ και κομμάτια τροφών από τις οδοντοστοιχίες, με χημική δράση και δόνηση υπερήχων.

Η χρήση του είναι ιδιαίτερα απλή:

αφού αφαιρέσετε τις οδοντοστοιχίες σας, είτε αυτές είναι ολικές είτε μερικές, τις ξεπλένετε με άφθονο καθαρό νερό για την απομάκρυνση των τυχόν υπολλειμάτων.

Το μηχάνημα, ανάλογα με τον τύπο του, λειτουργεί είτε με ρεύμα είτε με μπαταρίες.

Γεμίζετε την συσκευή με ζεστό νερό και αδειάζετε το περιεχόμενο του απολυμαντικού μέσα στη συσκευή.

Κατόπιν τοποθετείτε τις οδοντοστοιχίες μέσα στην συσκευή όπου πρέπει να παραμείνουν για 15-30 λεπτά(αναλόγως του μοντέλου).

Περισσότερες πληροφορίες αναγράφονται στην συσκευασία κάθε μοντέλου.
Ορισμένα απο τα μοντέλα που κυκλοφορούν στο εμπόριο μπορείτε να τα προμηθευτείτε απο το οδοντιατρείο μας.

Οι τιμές τους κυμαίνονται απο 25 έως 100 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: