16 Ιουλ 2010

Απορία ασθενή-θεραπεία ουλίτιδας

Ερώτηση ασθενή

Γιατρέ θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: πριν καιρό ο γιατρός που επισκέφθηκα μου είπε πως έχω ουλίτιδα (βαριά) και μπορεί να εξελιχθεί σε περιοδοντίτιδα. Μου πρότεινε θεραπεία αλλά δεν την ακολούθησα. Θα ήθελα να ρωτήσω:

1.Αν ακολουθήσω τώρα κάποια θεραπεία,πόσος καιρός χρειάζεται για να ολοκληρωθεί;

2.Τι διάρκεια έχουν τα αποτελέσματα της θεραπείας αυτής;

3. Υπάρχει πιθανότητα να έχει εξελιχθεί η ουλίτιδα μου σε περιοδοντίτιδα;

4.Για να σας επισκεφθώ και να ξεκινήσουμε , πως μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού; 



Απάντηση

Ο χρόνος που απαιτείται για την θεραπεία είτε της ουλίτιδας είτε της περιοδοντίδας εξαρτάται απο τον χρόνο που μπορεί να διαθέσει ο ασθενής σε κάθε συνεδρία, απο το αν ο ασθενής ακολουθεί τις οδηγίες του οδοντιάτρου, την κατάσταση των ούλων κτλ.

Τα αποτελέσματα της περιοδοντικής θεραπείας είναι ευεργετικά για τα ούλα, το οστό των δοντιών και τη γενική υγεία του οργανισμού.

Ο οδοντίατρος παρέχει τις υπηρεσίες του, προκειμένου να παραδώσει ριζικές επιφάνειες καθαρές και ούλα υγιή στον ασθενή του. Ο ασθενής από εκεί και μετά καλείται να τα διατηρήσει υγιή χρησιμοποιώντας τις οδηγίες στοματικής υγιεινής, των επανακλήσεων του στο ιατρείο, προκειμένου να ελέγχεται και από το θεράποντα η αποτελεσματικότητά του στην απομάκρυνση του μικροβιακού παράγοντα και να αποφευχθεί ο επαναποικισμός των ούλων απο παθογόνα μικρόβια.

Είναι πιθανό η ουλίτιδα να εξελιχθεί σε περιοδοντίτιδα, αλλα για να επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να προηγηθεί κλινική και ακτινογραφική εξέταση.

Ραντεβού μπορείτε να κλείσετε στα τηλέφωνα του οδοντιατρείου μας : 2310 918440 και 693 8282007

7 σχόλια:

Joanna είπε...

Καλησπερα!
'Εχω και εγω μια απορια...
Μπορειτε σας παρακαλω να με ενημερωσετε οσον αφορα τις οψεις? Διαβασα μια παλαιοτερη αναρτηση σας και ενδιαφερομουν για τις οψεις πορσελανης.Η οδοντοστοιχια μου (κατα τη δικη μου αποψη!) πιστευω πως τις χρειαζεται... Αλλα ακομα διασταζω.
Και ενας απο τους λογους ειναι το οτι εχω ακουσει πολλα για το κοστος.Σε τι τιμες περιπου κυμαινονται? Η οδοντοστοιχια της κατω γναθου ειναι σε καλη κατασταση...απλα αν βαλουμε μονο στην ανω γναθο ...η διαφορα μηπως θα ειναι μεγαλη?
Σας ευχαριστω πολυ!

ΜΟΣΧΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ είπε...

Θα πρέπει να δούμε πρώτα την κατάσταση των δοντιών σας,των ούλων σας,να αποσαφηνιστεί τι ακριβώς θα θέλατε να αλλάξετε στο χαμόγελο σας, να εξετάσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις που έχουμε και κατόπιν να αποφασίσετε.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας. πριν απο ενα χρονο εκανα εξαγωγη εκγλειστου φρονιμητη. η γλωσσα μου ομως ειναι ακομα η μιση μουδιασμενη.δεν τσιμπαει ,δεν ποναει, την αισθανομαι οταν την τσιμπαω-δεν ειναι νεκρη-αλλα αισθανομαι ενα μουδιασμα σαν να ειναι αγκιστρωμενη απο κατι. δεν ξερω πως αλλιωσ να το χαρακτηρισω.
το προβλημα μου ειναι οτι ο γιατρος ειχε πει θα περασει σε 15 μερες και περασε 1 χρονος!!θε΄λω να κανω καθαρισμο δοντιων και μια εξαγωγη που με ενοχλει αλλα φοβαμαι μηπως μουδιασει ολοκληρη. που να απευθυνθω????

ΜΟΣΧΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ είπε...

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Το "μούδιασμα" οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα σε τραυματισμό του γλωσσικού νεύρου κατά την διάρκεια της αναισθησίας.
Όσον αφορά τον καθαρισμό των δοντιών ,δεν απαιτείται η κλασική αναισθησία με βελόνη αλλά με γέλη ή σπρέι.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας θα ήθελα να σας ρωτσω...
Πριν 6μερες έβγαλα τους 4φρονιμήτες με την μία!Το θέμα είναι οτι η μισή μου γλώσσα η αριστερη μεριά δλδ...είναι ακόμ μουδιασμένη,η αίσθηση της γεύσης δε υπάρχει απο τα αριστερά...ο γιατρός μου είπε οτι να περιμένω
αλλα εγω ανυσηχώ ασύστολα με αυτά που έχω διαβάσει...

ΜΟΣΧΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ είπε...

Δωστε λίγο χρόνο ακόμη και αν τα συμπτώματα επιμείνουν, επισκεφθείτε τον γιατρό σας.

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαρστώ πολύ :-) θα περιμένω λιγες μερες ακμ να δω πως θα παει...