19 Απρ 2010

Ερώτηση ασθενούς

ΚΥΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ
ΟΙ ΦΡΟΝΙΜΙΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΒΓΑΛΜΕΝΟΙ Κ ΠΛΕΟΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤς ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΔΕ ΜΕ ΠΟΝΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ. ΒΓΑΛΑΜΕ ΜΙΑ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΑΓΩΓΗ. ΑΝ ΤΟΝ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ....

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΝ ΘΑ ΠΟΝΑΩ...ΑΠΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΟΝΕΣΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ...ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ....


Απάντηση

Η σύγχρονη οδοντιατρική είναι απλή και ανώδυνη.Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για το αν θα πονέσετε κατά την διάρκεια μιας εξαγωγής, καθώς ο οδοντίατρός σας θα φροντίσει να αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο πόνου , με την βοήθεια της τοπικής αναισθησίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: