9 Μαρ 2010

Ερώτηση ασθενή-Πώς θα ξέρω αν έχω ουλίτιδα;

Ερώτηση

Γιατρέ καλησπέρα.Συγχαρητήρια για την σελίδα σας,πραγματικά είναι μια κιβωτός πληροφοριών.Διάβασα προσεκτικά κάποια άρθρα  σας και μου γεννήθηκε μια απορία,μπορεί να είναι και ανοησία ,αλλά παίρνω το θάρρος να σας ρωτήσω καθώς βλέπω πως έχετε την ευγένεια να απαντήσετε τόσο σε δύσκολες ερωτήσεις ασθενών όσο και σε απλοικές με ιδιαίτερη προσοχή.Η ερώτηση μου αφορά την ουλίτιδα.Εχουν όλοι οι άνθρωποι τελικά?Πως θα καταλάβω αν κι εγω έχω?


Απάντηση

Όταν η στοματική υγιεινή είναι πλημμελής τότε μπορεί να εμφανιστεί ουλίτιδα στο στόμα .
Η πλημμελής στοματική υγιεινή μπορεί να οφείλεται είτε σε μη συχνό βούρτσισμα , είτε σε λάθος τρόπο βουρτσίσματος , είτε ακόμα και σε λάθος επιλογή οδοντόβουρτσας ή οδοντόπαστας. 
Στο στόμα παρουσιάζεται σαν αιμορραγία εντοπισμένη-σε ορισμένα σημεία- ή γενικευμένη όταν εμφανίζεται σε όλο το στόμα. Εάν κάποιο εντοπισμένο σημείο αιμορραγεί επίμονα κατά το βούρτσισμά σας τότε χρειάζεται η βοήθεια του οδοντιάτρου.
Στην περίπτωση που δεν δοθεί η πρέπουσα προσοχή στη θεραπεία η φλεγμονή μπορεί να προχωρήσει σε βάθος προκαλώντας αλλοίωση και βλάβη στο οστούν. Η νόσος τότε ονομάζεται περιοδοντίτιδα και το δόντι αποκτά κινητικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: